mandag 16. mai 2011

Helgen Min !

Fredagg:
På fredag feiret jeg bursdag med venner. Vi nattet ut på en øy i en hytte. Det var kooseli.

Lørdag:
På lørdag vækna vi ca 10 eller 11 ellerno sånt. Da spiste vi vafler, bagels, og jordbær. Så ble alle hentet med båt. Når jeg kom hjem bare slappet jeg av fordi jeg var så sliten:P Senere den dagen gikk jeg til bursdagen til en vennenine av meg. Det var cowgirl bursdag men jeg glemte å kle meg ut, he he. Vi spiste middag å så på film. Det var kjempe koseli.

Søndag:
På søndag vækna jeg ca kl 14, haha. Ja var litt sliten fra fredag og lørdag daa. Når jeg våkna bare lå je glitt i senga å slapppet av(: Da gikk jeg opp og spiste frokost blanding å så på collegeliv. Etter det gikk meg å familien å besøkte noen venner av mamma å pappa for en liten stund. Når vi kom hjem lagde jeg kake å vi spiste kake mens jeg åpnet gaver. Bursdagen min er egentlig idag men jeg klarte ikke å vente! Jeg fikk masse fint. Skal lage videoblogg å vise dere. Snakkkkess

Cadyy<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar